Oaktiv..

Hej! Ah är så sjuuuuuuuuuukt ledsen över att jag inte har skrivit någonting på jäättelänge.. :s Men jag har faktiskt inte haft något internet på en hel vecka, och det går inge bra för mig att skriva på mobilen.. Men ja, jag kollade nyss och insåg att alla mina läsare har försvunnit.. :o Med det är ju såklart mitt fel.. Men det är det att jag inte har något att skriva. Allting behåller jag för mig själv eller med kompisarna.. Och det är liksom något jag inte vill att ni ska veta, alltså allt för privata grejer.. ^^ Men ja, vi har nu flyttat till nya huset :D Det är verkligen jätte mysigt! En bild får ni snart på mitt nya rum :D Och sedan ska ni få lite bilder från när Ida var här förra veckan ;D
:)
Och när jag ändå håller på att skriva så måste jag efterlysa en grej:
Är det någon som är bra på blogg headers och är generös nog att göra en till mig..? :o
Eller som kan dela med sig om hur man gör en riktigt snygg header?
Tacksam om ni mejlar [email protected] isåfall ^^ <3
:)
Här kommer bilder:
Jag när vi väntade på bussen :)
Jag och systern <3
En suddig bild på mig..
Ida (Pussgurkan på http://kittycow.blogg.se/ och nu oxå på http://yeswecandy.blogg.se/) och lilla systern.
Jaag ^^
Nu sista bilden på mitt nya rum:
Alltså halva mitt nya rum xD
Och nu vill jag dela med mig av min nya favorit låt, helt amazing :D Ni har säkert också hört den  <3

<3 Amanda Fondell - All this way <3
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0