HAPPI BIRTHDAY FOR ME! :D

Heej! Idag är inte en vanlig dag, för det är Hannahs födelsedag! :D Jag fyller 12 idag :) Jag tycker det låter lite.. ;o Men aaah, sov hos "sysslingarna" idag. Eller säger man i natt? ;o Men endå, vi fattar? Vi tittade på film hela kvällen igår. Eller ja, alla föurom Amanda.. -.- Den lilla sovtutan. MES! xD Själv så somnade man vid ett tiden, och vaknade halv åtta. Var pretty nervös xD ^^ Eller ja, inte nervös men endå.. Så de gick upp och sjöng för mig. Och jag fick mina paket, ett par Lovika vantar, tre tröjor , ett nagellack(i ett OTROLIGT överdrivet stort paket), presentkort på bio och så e kamera :D Alltså, typ en filmkamera som väger.. Typ inget.. xD Och den är grymt snygg :D
Nu e jag ganska irriterad på att det inte går att ladda upp egna videoklipp.. ;p
Fast den var rosa, inte svart! :D
Vi åt Cheeseburgare til Lunch. Och eftersom vi är nio pers så köpte vi arton stycken!
Jag skulle gjort vad som helst föratt ha sett hon på Mc Donalds min.. XD
'
Finaste Amanda dåårå :)
Fina jag då.. (Eller inte..)
Haha, inte seriös precis.. xD
Bjuder på en konstig bild från i fredags oxå! xD
Så, det var alla bilderna just nu ;)
Och nu väntar besök från farföräldrar och så plast morfar Göran och Ylva :)
Och Olivia o co xD
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0