Hej!

Hej där! Och jag är SÅ LEDSEN över att jag inte skriver! Men jag har lite smått kommit tillbaka till verkligheten, jag sitter inte lika mycket vid datorn längre. Jag vet inte varför. Men har helt enkelt inte haft tid att skriva.. :o :( Men ja, inget speciellt har hänt förutom att jag har fått en ny mobil! En HTC, jag fick min plastpappas "gammla". Fast den är igentlingen ganska ny.. xD Men ja, jag har testat att blogga via internet på den, men det funkade inte så bra.. ;o Men ja.. Det ar väl det enda.. ;p
Förutom att man inte kan blogga "vanligt" så är jag grymt nöjd över den..
Btw! Har typ 1500 kronor nu, plus ca 400-500 kr från jultidningarna.. Så.. Snart så anske jag hare en systemkamera i mitt rum. :D Då SVÄR jag på att blogga oftare! :D
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad kul med en ny mobil (och systemkamera för den delen)! :D

Svar: Håller med, lätt bästa serien!! Och team Damon ofcourse (; Haha. Åååh, längtar till fredag!

2011-11-28 @ 20:02:34
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0