Men hej där!

Men hallå C: Vad händer? XD Men jaja.. Jag vet att jag inte skriver ofta, men det är för att det inte häder så mycket.. :o (Egentligen händer det ganska mycket.. ;o You know, a little catfight about a boy.. :p ) Men igår var jag, Pappa och Annelie och kollade på tapeter till mitt nya rum.. Det blev en tapet som det står olika städer på :) En bild får ni se lite längre ner :D Men det här är sista veckan jag och min lilla syster bor i lägenheten.. Nästa gång vi kommer till pappa bor vi i hus.. :o (Oh my f***in god!) Men det ska bli kul ^^

Och nu bjuder jag på ett bilder ifrån veckan:
Haha, hos Julia :)
Älskar dej lillebror!
Och så här ser tapeten ut :)
Nu måste jag packa!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0