Om mig - Hannah - Epplet

Hejjsan! Det slog mig alldeles nyss att ni inte vet så mycket om mig. (Eller ja, ni som inte känner mig IRL) Så i det här inlägget tänkte jag skriva om mig lite kortfattat :)
Senast sedda film: Jag vettefaan.. ;o
Favorit film: Pretty woman
Hår: Blondiee
Favoriträtt: TACOOS!
Dricker: Allt mellan himmel och jord..
Musiksmak: Rock, punk , pop , reggie. ALLT!
Musikfavoriter: Paramore och Jassie J
Bästa låt: Monster, Decode , Na Na na AND MORE!
Drömresa: Usa med bästisarna
Favoritårs tid: Sommar ^^
Klädstil: Hannah STYLE!  Yeeah!
Viktigaste ägodel: Du
Bästa vän: Ida - Lavora  Julia och Kajsa 3
Det finns för mycket: Idioter så tror de är bäst..
Jag saknar: Dig
Det mest tragiska är: När man sårar något utan mening..
Jag vill bo: i USA!  :'D
Det finaste namnet jag vet: JULIA , OLIVIA , KAJSA , IDA och HANNAH! xD
Den finaste färgen: Roowssa å SVART! ;o
Senaste drömmen: Om några i true blood ;O
Min ångest beror på: dålig självkänsla..
N&# 228;rjag fyller 18 år vill jag: Skaffa körkort och ha högt betyg!
Om jag nån gång får barn ska jag: vara bästa mamman ever
Jag ser fram emot : Börja 7:an..
Nåt ibland det bästa som finns är: Vänner
Jag hatar att: vampyrer inte finns på riktigt ;o
Det bästa med mig är: Jag är bra på att lyssna på vänner, dock inte på mamma och pappa..
Jag är riktigt dålig på: att rita..
Jag stör mig på : Folk som tror de är bättre än alla andra!
När jag träffar någon jag gillar tänker jag: Vara mig själv, och hoppas på att han gillar mig
Jag vill lära mig: Polska , rita , Franska , skådespeleri och sjunga..
Jag är förvånad över: att det gick så bra på engelska provet..
Om jag fick ta med en sak till en öde ö: en mobil
När jag blir stor ska jag bli: Framgångsrik och lycklig
En otäck känsla: Näsvositet..
Min favvoserie: VAMPIRE ACADEMY , THE VAMPIRE DIARIES , TRUE BLOOD och TWILIGHT!
Tre praktiska saker: Datorn , pengar och vänner 3
Det mysigaste ordet: Älskling :-*
Jag avundas: Ida -o-
Om jag vore ett djur: skulle det vara häst
Den vackraste platsen jag sett: Hos mormor i Bergsjö..
En bra sommarsyssla; Bada o äta glass! C:
Älsklingsfrukt: Ananas
Min största fobi: SPINDLAR!! ;oo
Det glädjer mig att: det är höstlov!
Jag skulle behöva: Mer självförtroende och ett bättre utseende.. ;/
Senast sedda film: Superhero movie
Favorit film: Pretty woman
Hår: Blondiee
Favoriträtt: TACOOS!
Dricker: Allt mellan himmel och jord..
Musiksmak: Rock, punk , pop , reggie. ALLT!
Musikfavoriter: Paramore och Jassie J
Bästa låt: Monster, Decode , Na Na na AND MORE!
Drömresa: Usa med bästisarna
Favoritårs tid: Sommar ^^
Klädstil: Hannah STYLE!  Yeeah!
Viktigaste ägodel: Du
Bästa vän: Ida - Lavora  Julia och Kajsa 3
Det finns för mycket: Idioter så tror de är bäst..
Jag saknar: Dig
Det mest tragiska är: När man sårar något utan mening..
Jag vill bo: i USA!  :'D
Det finaste namnet jag vet: JULIA , OLIVIA , KAJSA , IDA och HANNAH! xD
Den finaste färgen: Roowssa å SVART! ;o
Senaste drömmen: Om några i true blood ;O
Min ångest beror på: dålig självkänsla..
N&# 228;rjag fyller 18 år vill jag: Skaffa körkort och ha högt betyg!
Om jag nån gång får barn ska jag: vara bästa mamman ever
Jag ser fram emot : Börja 7:an..
Nåt ibland det bästa som finns är: Vänner
Jag hatar att: vampyrer inte finns på riktigt ;o
Det bästa med mig är: Jag är bra på att lyssna på vänner, dock inte på mamma och pappa..
Jag är riktigt dålig på: att rita..
Jag stör mig på : Folk som tror de är bättre än alla andra!
När jag träffar någon jag gillar tänker jag: Vara mig själv, och hoppas på att han gillar mig
Jag vill lära mig: Polska , rita , Franska , skådespeleri och sjunga..
Jag är förvånad över: att det gick så bra på engelska provet..
Om jag fick ta med en sak till en öde ö: en mobil
När jag blir stor ska jag bli: Framgångsrik och lycklig
En otäck känsla: Näsvositet..
Min favvoserie: VAMPIRE ACADEMY , THE VAMPIRE DIARIES , TRUE BLOOD och TWILIGHT!
Tre praktiska saker: Datorn , pengar och vänner 3
Det mysigaste ordet: Älskling :-*
Jag avundas: Ida -o-
Om jag vore ett djur: skulle det vara häst
Den vackraste platsen jag sett: Hos mormor i Bergsjö..
En bra sommarsyssla; Bada o äta glass! C:
Älsklingsfrukt: Ananas
Min största fobi: SPINDLAR!! ;oo
Det glädjer mig att: det är höstlov!
Jag skulle behöva: Mer självförtroende och ett bättre utseende.. ;/
Haha! Kortfattat var det..
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0